skriver för långet tillbak

Nu ska ja skriva för långt tillbaka....
om jag kommer ihåg allt.
måndag hade vi möte med skapardann grupperna.
efter deett kom jag inte ihåg vad jg gjorde:$
tisdag hade vi idrott (innebandy) det ägde hehe:P
onsdag hade vi också innebandy. efter det for jag till stan och skulle ha tennis träning men det blev ingen.
så vi for hem, jag tror jag satte mig vid datorn och snacka i mic:D
på torsdagen hade vi elevensval:) men vi har new love in town:( den sug!!!
när jag kom hem fika jag sen var jag inne på skype och snacka i mic igen:D det var jätte kul..
fredag åkte jag till stan och skulle ha tenni men när jag kom dit blev dt ingen!!!!!! då var jag inte glad:@
så vi for till faaster och åt:D
efter det for vi till maja jag skulle sova där.. det var jätte kul:D vi hade jätte roligt efter att vi sett film:)
vi ringde till folk:D men maja la bara på:( vi var uppe till 12:/
lördag idaag vakna jag vid halv 7 hehe:P sen börja vi ringa till folk igen...
nu sitter jag och chattar med sime på skype snart ska jag se film vet ej vad vi ska se:/
men nu tycker jag att jag skrivit mkt...
/JeanetteaGranath<3

Kommentarer
Postat av: Rebban

Ok, varför blev det inte tennis?

2010-02-27 @ 22:41:03
Postat av: Maja<3

Haha, jaa vi ringde ju till EN MASSA FOLK. x]<3<3<3

2010-03-01 @ 19:24:12
URL: http://majea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0