FredagLördagSöndag

Nu skriver jag från i fredags:D


FREDAG: I fredags så hade vi ju sov morron:D För vi skulle ju på streetbasket tunering:D
Det var jätte roligt, ja vi mötte först de rosa toalleterna jag tror att vi förlora med typ 1-2 poäng
Sen möte vi kom inte ihåg vads dom hette... Dom vann vi mot sen möte vi godisgrisarna:@
Dom spela inte schysst, men vi vann:D
Sen möte vi dom i semi också då vann dom med ett jävla ynka poäng..
gilla simes uttryck när dom vann fast borde inte skriva det här...
Men men vi är glada iaf:D
LÖRDAG: I lördags var vi på leos för första gången, det vr kul men kanske i så kul som jag troddexP
Ja sen gjorde jag typ inge mer...
SÖNDAG: Idag har vi haft kalas det var sådär, nu är jag hos faster vi ska äta här:D
Sen ska jag vara med kompis.... Snart kan jag börja chatta med dig:*<3<3
Glad att jag träffat dig:* du har förändrat mitt liv kommer alltid att finnas i mitt hjärta älskr dig:*
/JeanetteGranath<3


Kommentarer
Postat av: maja

skojjsigt med cupen :D och Leo´s :) Men asså ja seriöst det är typ bra du som skriver... <3

2010-03-21 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0