Sry inte skrivit ;S

Förlåt alla sötisar där ute att jag inte har skrivit :$<'3 Men det har inte hänt så mkt^^ Var på Leos Lekland i Söndags, men det finns inte så mkt att skriva om :]<3 Gör det där mobiltestet som underbarar Jeanettis gjorde lite längre ner :*


*ta fram mobilen och in på kontakter*

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
adam - nej.. :S

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Ellen Pahlberg :* Bästavän^^<3

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Hannah Mattson<3 Ikväll ;)

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Fanny A<3 Aa :D

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Isak Burman :S Han är en kille? xD

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Camilla<3<3<3<3<3 KågeDalens RYttarförening och började i KG ;)<3

GILLAR DU NUMMER 51?
Maja Eriksson<3 Aa det gör jag :)<3

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Alicia<3 Jaa det har jag :)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Danne^^ Imorrn tror jag ;)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Clara Eriksson<3 Jaa det tycker jag :D<3

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Amanda *en som går i samma ridgrupp som jag^^* Nja..

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Elias Melin.. Inte så mycket?

KÄNNER DU NUMMER 1?
Albin.. Ja det gör jag

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
Simon F.. Nej aldrig :O

VEM HAR DET BÄSTA NUMMRET ?
#9<333 (Camilla Moritz<33)


Det var allt för mig<3

xoxo LinnLundström♥




Kommentarer
Postat av: camilla;]

HAHAHA OMG ADAM xD

2010-03-24 @ 20:51:25
URL: http://lillblondiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0