Vill göra den igen:D

*ta fram mobilen och in på kontakter*

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Alva westberg- nej:$ hon är ju tjej:P

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Felicia lindgren- Jag vet inte riktigt hon är bara för go älskar dig:*

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Julia lundström- imon

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Jag- hahahha antagligenxP

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Kristoffer norman- öö jag vet inte det var typ 3 år sen jag träffa han

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Clara eriksson- jag träffade henne när jag börja på kågeskolan
GILLAR DU NUMMER 51?
rebecca lindgren- ja aa:P
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Amanda carlsson- ja vi går i samma klass svårt att missa?

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Emma jakobsson- Ja du det är nog också imonxP går ju i 6a:D

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Ellen pahlberg- ja bästavän:* älskar dig
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna lundqvist- asså det beror på hur man  menar men som dejt nej...

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Farmor- ööö vet intexD

KÄNNER DU NUMMER 1?
Albin sandström- ja aa

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
Tony karlsson- han är min pappas kusin men jag veet inte om jag har kramat han...

VEM HAR DET BÄSTA NUMMRET ?
2,12,13,20,26,34,37 och ett nummer jag inte har just nu men det är en massa nr-.- vill ha med alla:(
/JeanetteGranath<3

Kommentarer
Postat av: Angelina

Skriv vad DU tycker jag borde ha mer i bloggen.

kolla senaste inlägget :D

kom gärna med egna förslag!:D

2010-03-23 @ 16:52:39
URL: http://angelinasvanillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0