Hemavan<3:*

Imon ska jag fara till hemavan:D<3
Det ska bli jätte kul hoppas vi får bra väder..

föra året tror jag skulle jag lära mig åka snowboard, men jag hade inte rätt skor så det gick inge bra.
mång som skulle vilja följa.. fast jag orkar inte säga vilka som har sakt att dom vill det:/:)

Idag har jag typ inte gjort nåt var med rebban efter skolan sen packa jag och nu lyssnar
jag på musik....:D
jag kommer ta med datorn till hemavan men kanske inte skriver så mkt det blir nog mer slalom:D:(
Nu har jag typ inge mer att säga jag kanske skriver imon<3<8D'
Man kan inte mer än älska dom pleacen:D
/JeanetteGranath<3

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul!<3

men asså jag har bytt bakrund nu så du vet det..:P Nu när du ska till hemavan kankse det dröjer ett tag innan jag träffar dej<3;)

2010-02-05 @ 17:11:16
URL: http://majea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0