MÅNDAG..! och ledigt 8]

Japp :) Vi har K-Dag idag och imorrn!! :D Skrev inget igår i bloggen, så i detta inlägg skriver jag vad som händer idag och vad som hände igår :P<3

Igår:

Min familj var med våra 3-meningar och vi åkte skoter :D Dom har 2 skotrar^^ Jag, Julia (Tvilling) och Rebecka (3-mening) åkte i kälken bakom den större skotern, och Emma (3-mening) åkte bob bakom! :D Först körde Mikael (Pappa till 3-meningarna) men sen bytte Anna-Karin (Mamman) och Mikael skoter^^ För att Anna-Karin vet hur man ska köra i skogen, men det visste typ inte Mikael :) Juste!! Benjamin (3-mening) satt bakom den som körde på stora skotern! :D På andra skotern i kälken satt; Pappa, Mamma och Kevin (Bror). På bobben åkte Micke :) (stavning) :D Emma failade en gång, så hon ramlade, men det var typ när vi nästan åkt klart :D


Idag:

Jag ska vara med JuliaK^^ Och så ska jag fara och rida, för stallet har inte K-Dagar ;D Ska typ inte göra så mkt mer :)






Tjingeling!!



xoxo LinnLundström♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0