:P<3

Har inte skrivit på länge, men ni bryr er väl inte ;)
Min lillebrorsa Kevin fyller 11år IDAG :D:D Han fick godis av mig ;)

Jag avr ute med Shira idag, och gick typ en timme. Men påväg hem, tänkte jag lyssna på musik på mobilen, men den var inte i fickan :O Började nästan gråta, så jag gick tillbaka samma väg, och sen hittade jag den inte, så jag gav upp och gick hem :'( Hemma ropade jag typ till mamma "RING MIN MOBIL" sen gick jag in i mitt rum, och där låg den :]<3 Jag hatar den så mkt att jag älskar den ;O MOBILEN ÄR MITT LIV!
Men har funderat på att "byta upp mig". Asså köpa en ny mobil :) Vill köpa en Sony Ericsson w715, så jag vill att ni ska säga vad ni tycker om den :D<3

Saknar Jea<3

xoxo LinnLundström♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0