Det trodde jag aldrig:D

Ja det är så att det blev ett kårt inlägg förr så ni får ett till:D

Menmen nu sitter jag och chattar med maja och tänkte att ni skulle få läsa det:D
Kanske inte så snällt menmen...

I Majsan<3 säger:
HejHej 

Granath säger:
 Tjaa

Majsan<3 säger:
göru??

Granath säger:
mublarar om kanske ska byta dator så jag har en bärbar
sj??

Majsan<3 säger:
 Okej
 Paint 

Granath säger:
 ok
 hur gåre med F då??

Majsan<3 säger:
Haha!jadu ja har forfarande bakrunden! så att ja inte ska glömma honom

Granath säger:
 hahahahahahahahahaha ofta??
trodde inte du skulle det men det e bra att du lyssnar på lilla mig

Majsan<3 säger:
Haha  joopp

Granath säger:
mm
jag håller på att byta dator

hehe det va typ det mer får ni inte vet:P
Men ni får inte tro att det e på riktigt det e ju ett skämt men bakrunden e det sant om hehe:D
/JeanetteGranath<3


Kommentarer
Postat av: Rebban

asså det var ju roligt veta vad nu snacka om=)

2010-01-31 @ 20:27:11
Postat av: Maja<3

Jopp, men de va ju ett skämt som jag hoppas ni förstår;p

2010-02-01 @ 19:47:26
URL: http://majea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0