Hallåååjjsaaann!!

Heej :) Jag har varit ute och ridit med Hannah och Julia idag :) Red Frej som vanligt^^ Sen la jag typ upp stigbyglarna och travade.. Han blev typ less på att vara på banan så han for jättefort ut från banan, sen började han skena :O Jag kastade mig av, sen kom Hannah och då sa jag att hon skulle fånga Frej. Då galopperade Hannah och Biggen jättefort, Biggen tappade nästan en sko :O:O Men det gick bra, Frej stannade vid Biggens stall :) Jag fick skritta på Biggen, medan Hannah ledde han :) Sen så tog jag frej till hans stall, och då ringde Nina! Jag berättade vad som hände och då sa hon att han inte tyckte om att vara på banan och behöva arbeta :) Men hon tyckte det var bra att båda var oskadda!! Sen red jag och Julia samtidigt på Amanda till Amandas stall :) Och nu är jag med Hannah :D Vi har lekt ltie i Photshop och har gjort dom här:


:):)





och



:D:D


Tjingeling!!

xoxo LinnLundström♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0