Ingen rubrik:(

Ja ingen bra rubrik menmen:/
Idag har jag inte gjort så mkt jag har tyå fika snacka med simonF men nu e han dryg och tråkig:(
Jaja men nu så har jag just ätit och nu redigerar jag bilder hahaha nu har ajg bilder på jens fast det e skolfotot:P

Ja imorn ska jag till mamma kanske har en dator då är inte säker:/:)
Kommer nog bli bara tv spel hos mamma för det blir nog ingen datorn den har typ virus och är mer lagg än denna:(:D
Men nu vet jag inte längre vad jag ska skriva...
Kom ihåg frågestunden snart svarar vi:D
/JeanetteGranath<3


Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR



sv: nämen! :D tack! :) min största dröm är att bli fotograf, så vi får ju se vart framtiden tar mig!! :)

2010-01-28 @ 18:50:56
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0