Tjaahh Alla Som Bryyr Sejj :*<33

Hejssannn<33

Idah hare inte hänt nånting :) Direkt efter Skoliiissheen gick jag till ninerna och tog ut dom på en svääng :)<3 Dom tyckte det var skönt att komma ut ur burarna :P Sen typ städade jag Harrys bur och så for jag hem, åt och till stallet =P Dryyyyggt!! Men det var iaf kul i stallet :] Vi hade markarbete och jag red Mickey<3 :D:D:D Han var NÅÅÅÅGOOT PIGG!! >8D Men det gick bra :) Har inte gjort så mkt mer :)

Skriv mkt frågor i frågestunden ;D

Tjingeling!!♥

xoxo Linniiiizz♥

Nu kommer bilder på Ninerna och Tuggummi :D<33


Skrållan:









Harry:









Tuggummi o Naglar XO:






Puss Heeejjj<33


Kommentarer
Postat av: Petra

åh tack :) allt bra ?

2010-01-25 @ 20:42:18
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0