=3<33

Hallå :D
Sry för att jag inte skrivit på länge :( idk why! Har inte orkat^^ Har gjort en massa saker :D Typ.. eh.. I LÖrdags var det ju Melodifestival ;D LoveStoned var ju mee!! Asså Emilie Fjällström :]<3 Dom kom bara på 6e plats :'( HATA SVERIGE!! Grr.. Och före melodifestivalen sjöng Agdas systrar i Kågekyrkan! Mamma är mee i den, och Ellens mamma :) Angelica i 7an är också med ;D Hon kinga^^<33

Igår (Måndag) frågade jag och JuliaK på skämt om ridskolan lånade ut Lady Rowena över sommaren. Helene sa att dom gjorde det, så jag frågade mamma och hon sa att jag fick ta Lady över sommaren :D:D *i'm so happy* Fast vi har inte hittat en plats än, kanske hos Biggen eller Angie! Men vi får se ;)


xoxo LinnLundström


Lady<3333 ÄLSKAR DIG LADY<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0